ဒီေန႔ ဘေလာ့နဲ႔ပတ္သတ္တဲ့ ပုိ႔(စ္)ေလးကုိ တင္ေပးပါမယ္။ က်ေနာ္တင္ေပးေနၾက ဘေလာ့နဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ နည္းပညာေလးေတြကုိ အခ်ဳိ႕ ဘေလာ့မိတ္ေဆြမ်ားက တုိက္ခုိက္မူမ်ားျပဳလုပ္ခဲ့ၾကလုိ႔ ဆက္တင္ေပးရမွာလား မတင္ရဘူးလားဆုိၿပီး ေတြမိလာတယ္။ တကယ္ေတာ့ ဒါေတြဟာ ဘာမဟုတ္တဲ့ သူေတြရဲ႕ လုပ္ၾကဳံတုိက္ခုိက္ေျပာဆုိျခင္းပဲျဖစ္မွာပါလုိ႔ က်ေနာ္ကုိက်ေနာ္ အေျဖးေပးလုိက္ရပါတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ္ကေတာ့ က်ေနာ္ကုိ ခင္တဲ့မိတ္ေဆြေတြကုိပဲ ပုိၿပီးခင္လာေအာင္ လုပ္ေပးရမွာပါ။ က်ေနာ္ကုိ မခင္တဲ့ သူေတြကုိ က်ေနာ္ကုိ ခင္လာေအာင္ လုပ္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ အခု တင္ေပးလုိက္တာကေတာ့ ဘေလာ့သမားမ်ား အတြက္ Officially Contact Form အသစ္ထြက္လားလုိ႔ မသိေပးတဲ့ မိတ္ေဆြေတြ သိလုိ႔ရေအာင္ ထပ္တင္ေပးလုိက္တာပါ။ ေအာက္မွာ Demo သြားၾကည့္လုိ႔ရေအာင္ Link နဲ႔ တကြ ထည့္နည္းကုိလည္း ပုံျဖင့္ရွင္းျပေပးထားပါတယ္။

၁။Sign In Blogger

၂။ Layout

၃။ Add a Gadget

၄။ More Gadgets

၅။ Contact Form ေရြးၿပီး Save Button ေလးကုိနုိပ္ေပးလုိက္ပါ။ မရွင္းတဲ့ ဘေလာ့မိတ္ေဆြမ်ားရွိခဲ့လွ်င္ ေအာက္ပုံကုိ ၾကည့္ၿပီး လုပ္ေဆာင္ပါ။

Post a Comment Blogger

အခုစာဖတ္သူၾကည့္ေနတဲ့ ပုိ့(စ္) ေလးမွာ ဘယ္လုိထင္ျမင္ခ်က္ရွိလဲ? စာဖတ္သူရဲ့ထင္ျမင္ခ်က္ကုိ ဤေနရာေလးမွာ ေရးခ်ၾကည့္ပါလား။..~!!!

 
Top